Thursday 20 October 2011

urutan melayu traditional

jika sebelum ini anda pasti sudah sedia maklum mengenai pakej2 urutan yang saya sediakan. tapi ramai juga yang bertanyakan mengenai teknik urutan dan jenis minyak yang saya guna semasa urutan..


saya mengunakan minyak Johnson's baby oil dan Perfume Generics Massage Oil semasa mengurut.



 


minyak ini mempunyai kelebihan dalam melembabkan kulit dan pantas menyerap. minyak ini memudahkan saya untuk mengurut seluruh bahagian badan disamping melembabkan kulit badan dan secara tidak langsung memelihara dan memberikan keselesaan badan.

saya menggunakan minyak ini kerana minyak ini juga tidak mendatangkan sebarang kesan sampingan dan tidak berbau seperti minyak-minyak lain atau minyak angin. ramai pelangan saya selesa dengan minyak ini dan tidak suka jika saya menggunakakn minyak angin kerana minyak tersebut tidak begitu sesuai bagi sesetengah pelangan saya. 


saya mementingkan keselesaan pelangan saya,ramai di antara mereka lebih suka jika saya menggunakan minyak Johnson's baby oil dan Perfume Generics Massage Oil .


teknik urutan yang saya pelajari dari ahli keluarga saya sendiri iaitu pak long saya, lebih kepada kelegaan selepas mengurut. teknik "main urat" yang saya pelajari ini membantu untuk membetulkan urat saraf yang tidak betul dan 'rekahan' otot pada permukaannya. saya akui demi untuk kesihatan dan kebaikan dan keberkesanan,urutan yang saya lakukan agak kuat supaya 'angin' dalam badan dapat dikeluarkan dan urat dapat diperbetulkan. namun demi keselesaan anda, anda boleh meminta supaya saya mengurut pada kadar perlahan. 


jika berminat untuk mencuba kebaikan urutan saya yang didatangkan dengan pakej urutan menarik
 boleh hubungi saya:
0176062926
khuzairi

No comments:

Post a Comment